WWF, Verdens Naturfond
WWF, Verdens Naturfond
I forkant av forhandlingene om en global plastavtale trengte WWF å skape oppmerksomhet rundt et problem som stadig vokser, og rette søkelyset mot dem som faktisk kan gjøre en reell og betydningsfull forskjell. Problemet har blitt så stort og kompleks at folk kan føle seg handlingslammet. Men en konkret ting alle kan gjøre er å kreve at de som kan stoppe forurensningen tar mer ansvar.
Som en del av kampanjen plasserte vi interaktive søppelbøtter på Norges mest trafikkerte sted, slik at folk kunne fysisk sortere avfallet sitt til dem de mener har det største ansvaret.
Resultater:
I skrivende stund har underskriftskampanjen for en global plastavtale samlet inn over 40.000 signaturer.
Omtale:
Om produksjonen:
Smeh har utviklet idé, design, illustrasjon og animasjon.
Teknisk løsning: Smør Studio
Resultater:
Omtale:
Om produksjonen:
I skrivende stund har underskriftskampanjen for en global plastavtale samlet inn over 40.000 signaturer.
Smeh har utviklet idé, design, illustrasjon og animasjon.
Teknisk løsning: Smør Studio
Oppsumering
I skrivende stund har underskriftskampanjen for en global plastavtale samlet inn over 40.000 signaturer.
Omtale
Involverte
Smeh har utviklet idé, design, illustrasjon og animasjon.
Teknisk løsning: Smør Studio