Enkle løsninger kan gi stor effekt når vi hjelper merkevarer være konsekvente og helhetlige på tvers av alle kanaler og budskap.
I samarbeidet med 24SevenOffice valgte vi å sikre en rød tråd gjennom et enkelt, men helhetlig design, kombinert med uventede og engasjerende tekster om produktfordeler. Tekster som sto ut ved å bryte med kategorispråket man ellers forventer av et selskap som tilbyr skybaserte økonomitjenester og programvare for regnskap, lønn, produksjon og logistikk. Ved å få disse budskapene ut på store flater som ikke bare traff målgruppen, men også bygde bredere kjennskap til merkevaren, oppnådde 24SevenOffice en imponerende vekst på hele 33 prosent i perioden.
«Der andre snakker om friksjonsfrihet og hvor enkelt det er, utfordret Smeh oss med en måte å snakke på som er bold og gir oss som merkevare en distinkt stemme. Som utfordrer i bransjen må vi tørre å stå ut og kreve mer plass - og det viste tallene at vi virkelig fikk til»
Markedsdirektør i 24SevenOffice, Rebecca van Vuuren