Hennig-Olsen

Lansering av Haaland-is

Hennig-Olsen

2024

Hennig-Olsen

Lansering av Haaland-is

Forstår nordmenn hvor stort dette egentlig er?
En iskremlansering med en av verdens største og mest omtalte fotballstjerner på laget. Ambisjonen var å skape oppmerksomhet for både is-nyheten men også Hennig-Olsen som merkevare. Vi valgte derfor å dra Haaland inn i et Hennig-Olsen univers - ikke vise versa.

"Å spille på «verdens beste…?» med litt glimt i øyet passer merkevaren godt og gjør samtidig at produktet og avsender hele tiden står i sentrum. Vi ønsket jo å få Haaland inn i et jordnært univers der han gir ekstra oppmerksomhet til både Hennig-Olsen og slagordet vårt «kremen av iskrem»."

Merkevaresjef Anders Hennig-Olsen

Les mer
Radio 01 -
Radio 02 -
Radio 03 -
Radio 04 -

Resultater:

Omtale:

Om produksjonen:

Resultater:

Omtale:

Om produksjonen:

Oppsumering

Omtale

Involverte