Sætre

Kjeks å ha siden 1883

Sætre

2024

Sætre

Kjeks å ha siden 1883

Sammen med Sætre har vi utviklet kommunikasjonsstrategi, posisjonering, konsept og kampanje på tvers av alle kjekstypene til Sætre.

Tidligere har hver enkelt kjeks har stått på egne bein. Nå skulle Sætre tydeliggjøre dem alle under én merkevare og ett konsept. Brandet Sætre skulle løftes, og konseptet skulle fungere på tvers av alle produkter, anledninger og inngangsporter.

Gjennom grundige undersøkelser så vi at alle deres kjeks passer til spesifikke, ulike behov. Enten det er på tur, til kaffen eller baking. Felles for dem alle var at kjeksen er kjærkommen å ha liggende på lur. Slik kom vi frem til konseptet «Kjeks å ha». Et konsept som kan stå alene med produktene, men som også kan kobles tett opp mot anledningen de respektive kjeksene passer til.

Konseptet ble et fleksibelt og helhetlig verktøy vi kunne knagge all kommunikasjon på, det være seg produktfilmer, kontekstuelle plasseringer, større flater og deres helt nye merkevarefilm.

Les mer
Radio 01 -
Radio 02 -
Radio 03 -
Radio 04 -

Resultater:

Omtale:

Om produksjonen:

Resultater:

Omtale:

Om produksjonen:

Oppsumering

Omtale

Involverte